Joan Herrera, candidat d’ICV a les generals

Publicidad
Cargando…
Publicidad no disponible

El taveu del grup d’Esquerra UnidaIniciativa per Catalunya Verds (IUICV) en el Congrés dels Diputats i vicepresident de ICV, Joan Herrera, serà proclamat demà dissabte, 29 de setembre, a Barcelona, cap de llista de ICV per la circumscripció de Barcelona per a les pròxes eleccions generals.

El Consell Nacional (Consell Nacional) de ICV proclamarà en la seva reunió d’aquest dissabte els candidats de Barcelona, Girona, Lleida i Tarragona després de l’escrutini de les actes de votació.

Aquest dijous va ser l’últ dia per a remetre aquestes actes a la Secretaria d’Organització de ICV. L’acte comptarà amb la presència del president de ICV i conseller d’Interior de la Generalitat de Catalunya, Joan Saura.

 

Publicidad
Cargando…
Publicidad no disponible
Publicidad
Cargando…
Publicidad no disponible
Salir de la versión móvil