A la sessió plenària del Consell Escolar de Catalunya celebrada ahir, on aquest organisme va presentar el Dictamen sobre la proposta del nou decret d’admissió d’alumnes, es van acceptar algunes de les esmenes més tants presentades per CCOO que anaven en la direcció de garantir l’equitat en l’escolarització de l’alumnat i en l’assumpció de necessitats educatives per part de tots els centres docents.
Concretament, de les esmenes acceptades i presentades per CCOO ressalten, la de potenciar el paper de les comissions d’escolarització en la valoració de la situació de l’alumnat que es vol matricular i la proposta d’admissió al centre docent, facultar els directors de serveis territorials per reduir el nombre d’alumnes per aula per atendre l’escolarització d’alumnat amb necessitats educatives específiques i matisar l’increment del 10% d’alumnat per aula que preveu
En el moment que aquest dictamen passi a ser definitiu, el Departament les haurà de tenir en compte, i per això des de CCOO li reclama la modificació de tots aquests aspectes acceptats pel Consell Escolar de Catalunya.









