En la Tierra a jueves, diciembre 18, 2025

La UGT denuncia deficiències al pla d’emergència

El sindicat UGT ha demanat responsabilitats a l’empresa Quality Chemicals, d’Esparreguera, perquè considera que ”no va funcionar” el pla d’emergència i d’evacuació després de l’accident que va provocar vuit intoxicats, dos dels quals estan greus.

El sindicat UGT ha demanat responsabilitats a l’empresa Quality Chemicals, d’Esparreguera, perquè considera que "no va funcionar" el pla d’emergència i d’evacuació després de l’accident que ahir va provocar vuit intoxicats, dos dels quals greus. 

En un comunicat, el sindicat també ha criticat que els serveis mèdics van tardar mitja hora a arribar al lloc dels fets. Les crítiques s’afegeixen a les que ja va fer el secretari general del Departament d’Interior de la Generalitat, Joan Boada, que va dir que l’empresa va donar massa tard l’avís d’alarma. Els dos treballadors ferits de més consideració estan estables, dins la gravetat.

La investigació de l’accident ha apuntat a una fuita en una vàlvula o a una concentració de gasos com a possibles causes. L’empresa encara no ha reprès l’activitat. 

Un dels ferits greus, José R. B., de 48 anys, està ingressat al servei d’urgències de l’hospital de Bellvitge i necessita respiració assistida. L’altre, Julián S. M., de 30 anys, és a la Unitat de Cures Intensives de l’hospital de la Vall d’Hebron, estable dins de la gravetat, segons fonts del centre.

NOTICIAS RELACIONADAS

Relacionados Posts

Premiados de la XX edición de 'Los mejores de PR'

Noticias recientes

SUSCRÍBETE

Suscríbete a nuestro boletín y no te pierdas las noticias más relevantes y exclusivas.